Adolf Hitler nie przedstawił, bo widocznie nie miał czasu tego projektu o tym jak praca ma wygladać w tych obozach,angelina-jolie-dazzles-in-glamorous-strapless-gown-after-dinner-date-with-her-adorable-kids-in-nyc-gal-2 zeby dała wolność i człowieczeństwo tym ludziom, którzy dla niego wygladali jak coś, co trzeba zmienic coś nieładnego, niepodobali mu się … ALE NIE POKAZAŁ JAK!!!maxresdefault

Ja to teraz postaram sie pokazać! To nie3 ma byc taka jak jest siłownia albo ten maraton albo jeszc ze co9s podobnego, co jest dziura w dupie geja i to nic nie daje i całe to zmeczenie w tej dziurze i to tarcie nic nie daje jak onanizm i jak… cos innego i jest tego bardzo duzo!4350DFD300000578-4798368-image-m-4_1502954590662

Jest tego bardzo duzo i ja moge powiedzieć, ze ten system zmierza do tego, żeby wszystko było takie czyli i ta piłka nozna i te sporty różne co grecy wymyślili i grecy juz nie pracuja i dlatego tam Unia musi im dawac jeść… To wszystko ma jeden kierunek i to widzimy bez pokazówangelina-jolie-dazzles-in-glamorous-strapless-gown-after-dinner-date-with-her-adorable-kids-in-nyc-gal

W tych obozach pracy ma nastapić przywrócenie człowiekowi tego. Masz kobiete wystepuje tarcie i ty jej cos przekazujesz i potem sie rodzi. Jezeli cygan ze słowacji chce zeby mu arab cos dał to znaczy – on jest gejem. Coś dac to mozna kobiecie i cos sie rodzi. Ja tez cos dam Angie

angelina-jolie-out-nyc-a

NEW YORK, NY – DECEMBER 17: Angelina Jolie departs Cipriani Wall St. on December 17, 2017 in New York City. (Photo by Gotham/GC Images)

Ja tego z Angie nie chce tłumaczyć w tej chwili ale jest cos takiego, ze jest jakies jej przedłuzenie i…. nie bede tego wyjasniał, co Niemcy mi podpowiedzieli i i w koncu patrze na to spokojnie i jest OK! Nie mam juz watpliwosci co do tego zwiazku i on sie nie rozpadnie!!!!angelina-jolie-vivienne-knox-malibu-012817

Wracamy do tych Obozów Pracy, których Adolf nie rozwiązał, bo tylko łopaty a to nie jest takie proste. To trzeba stworzyć nowe maszyny do treningów i to jest coś takiego jak te różne Tomb Raider gdzie idziesz i ciągle coś odrywasz i posuwasz sie do przodu i na koniec znajdujesz!!3BC89C4C00000578-0-image-m-46_1483381710598

I na koncu najlepiej by było gdybyś znalazł miłosć i miał z nia dziecko albo z jej …Nie chodzi tutaj o pieniadze ale o kreacje na koniec czegos i tak to ma wygladac w tej siłowni na tych treningach, ze ciągle cos kreujesz i wraca to co stracone i człowiek przestaje byc gejem!!!angelina-j-6

Sa teraz przyrządy i ty trenujesz ale widzisz, ze z tego nic n ie rodzi sie i taki jest ten świat i sa geje. Nowe przyrządy będa własnie pokazywały, ze ty naciskasz jakiś przycisk z siła jakąś 70 KG i tam z drugiej strony widzisz jakiś element i konstrukcja zaczyna sie kreować!!images (6)

I tak ma byc ze wszystkim. Cos robisz, wkładasz w to jakis wysiłek i coś sie z tego rodzi. Takie maja byc maszyny w tym Obozie Pracy. Człowiekowi zaczyna wracac to, co kapitalizm zabrał. Człowiek zaczyna robic tylko to, co daje kreacje i nie biega maratonu i koniec greckiego…..3C9BE0D900000578-4168124-image-m-1_1485655655804

Podobnie w tych salach do treningu umysłowego i to moze byc powiazane z fizycznym z tym labiryntem Tomb Raider i tam szukamy jakiegos najlepszego rozwiazania, które da nam jakąś kreacje to może byc budowa jakiego hotelu z takich róznych elemnetów treningowych a potem juz realnie!images (7)

Wszystko, co w tym Obozie Pracy jest ma przywrócić tę potrzebe człowiekowi! To nie jest krzyżówka taka jak teraz a to jest taka krzyżówka jak w jakims labiryncie szukanie najlepszego przycisku. Przyciskasz i robisz najwiecej. Podnosisz najwiekszy element przy najmniejszej sile!!!images (8)

Patrzysz na to wszystko i patrzysz jak to sie rodzi i przestajesz juz byc gejem. Chcesz cos rodzic a przeciez z tego związku z gejem nic nie wyjdzie, bo to nie kobieta… Takie maszyny beda potrzebne w tym Obozie Pracy i będzie wręcz zabronione pokazowe robienie tego co geje …

Przyjecie takiej zasady w tym Obozie Pracy, ze kazdy wysiłek człowieka fizyczny i umysłowy ma kreowac cos a nie tak jak teraz kończyc sie na dziurze w dupie geja, to powinno dać potrzebny nam rezultat. Człowiek bedzie człowiekiem. Człowiek bedzie kreował nie tylko dzieci ……images (9)

Człowiek w tych obozach pracy ma mieć takie różne sposoby do wyboru. Hindusi to pokazuja tam na tych swoich rzeźbach i to sa sposoby jak włozyc penisa, zeby zrobic wiecej Hindusów ale niech mi teraz Hindusi wymysla takie rózne sposoby, zeby cos wykreowac innego i nie szczura ale te nowa przestrzeń, zeby to wystarczyło dla tego miliarda i zaraz bedzie dwa miliardy szczurów w Indiach i … tak dalej lepiej na tym zakonczę ten przyjemny temat do łózka. Człowiek to nie szczur i…. trzeba cos innego jeszcze robic i wtedy sie poczuje człowieczeństwo. ja wiem, ze Hindusi tego sportu greckiego, co nic nie daje, nie chca robic ale tez nie wymyslili innych sportów oprócz tego z penisem. Tak to my nie dojdziemy do niczego…. Świat pokryty szczurami z Indii!! No i ten cygan jeszcze jest ze Słowacji!!!images (10) Człowiek ma mieć tam cos takiego jak Hindusi pokazuja i w ten sposób polubic ale nie te prace co tam Hindusi pokazują tylko kreacje i to moze byc cos niepotrzebnego. To nie musi być alkohol albo papirosy jak zrobic wiecej butelek i to nie musi byc cos takiego potrzebnego jak w tym bydlecym systemie i absolutnie nie moze byc cos takiego jak przebiec maraton i bardziej sie zmeczyc albo jak z wielkim penisem wejśc do dziury w dupie jakiegos geja i nic nie wykreowac a chodzi o to, zeby go jeszcze bardziej zmęczyć az zeby krzyczał z tego…. to jest obrzydliwe i to Obama zatwierdził w tym piekle ale wszystkie te decyzje będą uniewaznione… amnestia totalna i moga sie geje rozwodzić i zenic ale juz z kobietami…. images (11)Ale to teraz nie jest najwazniejsze w tym temacie rozwiazania Obozów Pracy. Najwazniejsze jest to przyzwyczajenie człowieka, ze kazdy jego ruch ma dać jakąś kreacje i on wtedy bedzie zaczynał myslec. Nie o tym jak zrobic cos do jedzenia ale o tym jak te toalety sprzatac i zeby sie same sprzatały bez emigrantów z Afryki!!! Będa powstawały wynalazki i nie takie jak teraz pizza i rózne inne tego typu Coca cole ale cos co da człowiekowi nastepny ruch i nastepne mozliwości latania i …. do innych planet, bo Hindusi juz naciskają mnie i … musze po nich jeżdzic jak po tych łysych…. szczurach….Oni musza ci cyganie ze Słowacji i z Indii i …muszą byc ludźmi, wrócić do człowieczeństwa. Wszystkie te maszyny do treningów maja dawac z drugiej strony rezultat w postaci kreacji i nie tylko dzieci, bo to juz Hindusi robia ale ja nie chce samych czarnych jak Hindusi, bo ja sie źle czuję. Ja sie boje szczurów. images (2)Ten cygan mnie tak nastraszył, bo on nawet udawał, ze on jest kimś innym a potem wyszło, ze to bydle jest chore i pije i chce dalej tak życ. Nawet mnie wyganiał do roboty. Chciał, zebym tez był niewolnikiem. Kto mu to wszystko tam podpowiedział tak delikatnie, ze ja juz od razu wyjechałem. Jak bym był w kanale ze szczurami sie poczułem cos obrzydliwego jak te geje co sie razem w tym hostelu we Wrocławiu… i juz tego hostelu nie ma nie istnieje…. Przeczytali i zlikwidowali i byłem tam i widzę, ze nie ma w tym miescie Hitlera tego gówna… Może to wystarczy na razie o tych maszynach w tym Obozie Pracy. Obok zaraz będą rzeczy juz nie tylko do treningu, bo przejmiemy wszystko do jednej firmy LBD i ta firma Boga będzie dawała pracę wszystkim i tym, których nie ma ale w Indiach to oni juz prawie sa i nie moze byc tak jak w kapitalizmie, ze człowiek szuka pracy.angelina-jolie-dazzles-in-glamorous-strapless-gown-after-dinner-date-with-her-adorable-kids-in-nyc-galPraca ma szukac tego człowieka i to nic że jest ich miliard. Tej pracy ma byc sto miliardów i to jest ta odwrotność ten odwrócony krzyż Adolfa Hitlera ta swastyka. Nie no ja sobie żarty robie a tutaj to bydło czeka i nie chce mi pomóc wyjść. Czeka jak na huragan jak na trzesienie Ziemi tak jak Japończycy doczekali sie na bomby atomowej od Amerykanów i wtedy już skończyli te harakiri robić i iść do….. diabła chyba…. Nieszczęsna Azja czeka na pomoc i Europa im pomoze.

angelina-jolie-out-nyc-a

NEW YORK, NY – DECEMBER 17: Angelina Jolie departs Cipriani Wall St. on December 17, 2017 in New York City. (Photo by Gotham/GC Images)

Obozy Pracy i tam im pokażemy, ze nie taka niewolnicza praca jak w chinach. Dasz jej toalete ona sprząta i ona to przyjmuje z bólem, który pokazuje usmiechem. Wszystko odwrotnie…. Amerykanie im rzucili a oni to przyjeli i dalej jest ten system kapitalizmu, kochają Amerykę i to harakiri. Czy to nie jest chore ta cała Azja? I to mamy wymieszać z Europą? NIEEEE TAK! Mozna to miesząc ale te chinki weźmiemy i białych naszych chłopaków bedziemy zenić z tymi ładnymi….