elbede blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 2.2017

angelina-jolie-photos-in-red-dress-15Angelina-Jolie-Long-Hairstyle-Soft-Waves-with-Side-Part 2a8a7e4ea1eaf8f53549364f9d155d77

To co zwierzęta lubią albo kochają, to będzie im zabrane. Nie bedzie piłki nożnej ale będą inne gry w piłkę. Tam gdzie piłka jest oddawana do zawodnika z przeciwnej drużyny. To może być tenis.



Dzielenie sie z kimś innym tym, co masz. Oddawanie komuś czegoś bez pieniędzy. Dajesz swoją pracę i nie chcesz nic za to. Idziesz do supermarketu i bierzesz to, co chcesz bez pieniędzy. Juz nie jesteś zwierzęciem. Zwierzeta nie chcą tego. Antychryst chce im zabrac to, co kochają. aaeaaqaaaaaaaatvaaaajgm2mdg3otg4ltdkogutndyymy1hmjgxltezotfiy2uynmeyma

Antychryst juz nie chce byc tym Jezusem, którego oni zabili i jedza jego ciało oraz pija jego krew w tych swoich kosciolach, które są miejscami dla ludożerców. Antychryst jest przedstawiany przez zwierzeta jako potwór. Ludozercy przedstawiają Antychrysta jako potwora. Zwierzeta nie chcą takiego Jezusa. Ludozercy chca jesć swojego Jezusa. Ludozercy chcą tego Jezusa sprzedawac Rzymianom za pieniądze. Nie bedzie pieniedzy. Pieniądze będą zwierzętom zabrane. Zwierzeta sprzedaja swojego ojca Boga za pieniadze. Nie!!!! Koniec świata zwierząt.  imagesPanika wśród zwierząt. Zwierzeta są w olbrzymim szoku. Antychryst juz jest. Antychryst chce zabrać zwierzetom to, co zwierzeta kochaja. Antychryst chce im zabrac Jezusa, którego oni kochają, bo moga jesć jego ciało i pić jego krew. Bog stworzyl potworny swiat wampirów. Bog przysyła swojego najlepszego, najdoskonalszego syna Antychrysta. Zadaniem Antychrysta, Jezusa, Kalki, jest wyzwolenie człowieka z piekla. Wyzwolenie człowieka z dżungli. Nie!!!! W kościołach nie będzie tego dzikiego obrzędu jedzenia ciała i picia krwi człowieka. Wszystko, co zwierzęta lubią będzie im zabrane.crying-kidJezus na krzyżu ma być wyniesiony z kościola i spalony przed kosciołem. Zwierzeta mają to zobaczyć i maja to zapamiętać do końca życia. W kościele ma byc postawiony nowy znak Jezusa. Wielka litera W. 0035To oznacza zwycięstwo Boga nad światem. Zwyciestwo Boga nad piekłem na Ziemi. To jest znak, ktory pokazuje Wielki Książę Stoczni Gdańskiej Lech Wałęsa. Dwiema rękami pokazana litera W. Tylko polskie imię – Wiesław. images-1Będą usuniete rzeczy, które zwierzęta kochają oglądać. Będą usunięte i zniszczone rzeczy, których czlowiek nie chce ogladać. Kalecy i inni chorzy będą leczeni. Nie wolno tego pokazywac na ulicach. Geje będą wywiezieni na Syberię i będą leczeni. Tam na Syberii zbudujemy takie szpitale jakich w tej chwili nigdzie nie ma na Ziemi. Bedziemy posiadali wiedzę, która w tej chwili jest niedostepna dla zwierząt.iktbhbCzłowiek będzie mógł podróżować na inne planety i może spotka się z Bogiem. Człowiek to nie jest to, co teraz żyje na Ziemi. To, co jest w tej chwili to jest wielka pomylka. To jest zwierzę, które nie ma prawa nigdzie uciec z Ziemi.maxresdefaultTo zwierze ma siedziec w klatce i czekać na smierć. To zwierzę czeka w klatce, która nazywa mieszkaniem. To zwierze  idzie do koscioła i czeka tam na śmierc. Świat opanowała religia śmierci. Świat opanowali ludzie w kapturach.aaeaaqaaaaaaaakwaaaajdjjyjm5mjdllwjlnjktngy1zs04ntqxltu5nzi0nwq5ndjlngSeweryn nałożył taki kaptur i zrobił sobie zdjęcie. On bedzie leczyl tych wszystkich ludzi w kapturach. Oni bedą musieli się rozebrac i biegać w maratonie na Syberii. To nie są ludzie Boga. To nie są ludzie Jezusa. 563YAL.jpgTo nie są moi ludzie. To sa ludzie z piekła i ja ich wyslę do piekla. Ja ich wyslę na Syberię. Wszyscy pojada na Syberię. Oni nie chca nowego Jezusa. Nowy Jezus ich nie chce i nie chce ich religi. Mają jeszcze szansę.muslim-girl-cryingMają szansę się zbuntowac i przejść na stronę Jezusa. Maja szansę odejść od diabła, który im podpowiedział sprzedanie Jezusa i potem jedzenie jego ciała i picie krwi. Maja szansę sprzeciwic sie diablu, który zrobił z nich posłuszne sobie zwierzęta.why-is-this-man-cryingMają jeszcze szansę ale mają mało czasu na decyzję. Krzyże z Jezusem mają być zasłonięte. Maraton. Nie chcę ale muszę biegać, bo musze lepiej wyglądać. Maraton nie będzie potrzebny.relationship_003Człowiek bedzie miał miejsca do treningów i doskonalenia swojego ciała oraz umysłu. Bez pieniędzy. Maratonu nie będzie. Człowiek nie będzie siedział na krześle w tej samej pracy całe życie. Człowiek bedzie zmieniał pracę nawet codziennie. Człowiek nie bedzie niewolnikiem niczego.man-crying

Na uniwersytecie profesor nie bedzie dawał gotowych rozwiązań. Ludzie nie będą się uczyć na pamięć jak w kościele katolickim ucza sie tych piosenek smutnych jak śmierć, smutnych jak życie w piekle. Koniec świata. Koniec piekła na Ziemi. Antychryst jest na Ziemi. Zadaniem Jezusa Antychrysta jest wydostanie człowieka z piekła.46965176-girl-crying-imagesLudzi, którzy chcą byc w piekle wyslemy na Syberię. Tam bedziemy ich leczyc. Ja nigdy nie mogłem patrzeć na umarłych. Ja nie chce patrzec na tych ludzi czekających w swoich mieszkaniach na śmierć.

large.gifOni wszyscy będą przeniesieni do hoteli, o których juz pisałem wcześniej. W kosciele ma byc muzykla i ludzie koscioła będą pomagac człowiekowi życ na Ziemi. Ludzie kościoła nie będą przygotowywali ludzi do śmierci. To jest rozkaz wydany przez Antychrysta. Praca będzie pokazem sportowym.maxresdefault-1Praca to stadion. Cztery godziny pracujesz i sześć godzin trenujesz swoje ciało i umysł w różnych miejscach do tego przygotowanych specjalnie. Takich miejsc obecnie jeszcze nie ma. Święto pracy będzie znowu tym świętem wszystkich ludzi na Ziemi. Wyscig pokoju wraca do Warszawy w maju tego roku.

54012f97c10afe5b6db4910671df8176Leningrad wraca i w ten sposób Lenin wraca. Ja wiem, że zwierzęta nie chcą być ludźmi. Wszystko, co zwierzeta kochają będzie im odebrane. Zwierzeta chca byc niewolnikami i chcą miec niewolników. Psy bedą odebrane zwierzętom. Koty zostawimy. Antychryst jest dla zwierząt potworem. Zwierzeta sa dla Antychrysta potworami. Zwierzeta nie chcą Antychrysta. Antychryst nie chce zwierząt w Raju. Miejsce dla zwierząt przygotujemy w piekle na Syberii. Tam bedzie miejsce na dwieście milionow ludzi z Europy i Ameryki. To na sam początek.

slide_364692_4135590_free2a8a7e4ea1eaf8f53549364f9d155d77

Angelina płacze, bo tego od niej oczekuja zwierzęta w USA i na całym świecie. Najwięcej zwierzat jest w USA. Tam kapitalizm doszedł do swojego najwyzszego zwierzęcego rozwoju.  Polska chce im dorównać ale nie zdąży. Ja myslę, że ja dojde do władzy wcześniej niz to się stanie. Angelina płacze.

halina_portait

To jest właśnie ten model życia zwierząt na Ziemi. Rodzinę tworzy dwoje ludzi i rodzą dzieci. Oni zamykaja się w tej dżungli w klatce, ktorą nazywaja domem. Ta nora jest odseparowana od innych zwierząt. To jest dżungla. Człowiek jest zwierzęciem. Drzwi zamknięte. To jest życie zwierząt na Ziemi.

michelle_pfeiffer

Bóg przychodzi na Ziemię, żeby to zmienić. Ja jestem na Ziemi, żeby to zmienić. Mam nadzieję, że Trump mnie widzi…. na Twitterze. Ja nie jestem taki wysoki jak on ale ja jestem Bogiem. Ja otworzę te drzwi i w ten sposob bedziemy tworzyli jedną wielką rodzinę. Wszyscy o wszystkich będą wszystko wiedzieli.

38b1facf39862c546e55ff9934b8d8ae  hqdefault (1)

Nie będą znali tylko dokladnej daty urodzenia Boga. Nie rozumiem dlaczego Trump podaje do wiadomosci jego datę urodzenia. Potem jest rezultat. Stare aktorki nie wytrzymują nerwowo i obrażają człowieka wybranego przez Boga. Bogiem dla Amerykanów jestem ja. Ja nie wybrałem Donalda ale wybrałem Ivankę.

"The Tree of Life" Los Angeles Premiere - Arrivals

Ona jest wybrana przez tego Boga, który jest Bogiem Amerykanów. USA to jest tylko kolonia Europy i to Amyrykanie powinni sobie przypominać codziennie. Ja bedę USA traktował jak kolonię i tylko jak kolonię.maxresdefault-2Nie inaczej. Angelina płacze ale ja otworzę te drzwi i wtedy jej płacz już nie będzie potrzebny. Nic sie nie stało. Brad Pitt odchodzi ale wielka rodzina pozostaje. Płacz jest niepotrzebny. Ja otworze drzwi i wszystko się wymiesza. Tych wolnych atomów będzie bardzo dużo wokół Angeliny.tumblr_nc8lx8opvn1qi4ou7o1_500Angelina nie bedzie plakać, bo ludzie będą się śmiali. To nie ten film. Płacz jest tutaj nie na miejscu. Atomy się wymieszają i nastapi taka sytuacja jak w USA. Wolność. Bez rasizmu. Bóg tego nie chce. Ja tego nie chcę. Kalki. Oczyszczenie. Tym Bogiem ja jestem. Jezus przyjmie imię Kalki. To możecie przeczytać w internecie.b0fc2ced1cecfb129ddcbd56677acdcce25c2b32Jezus bedzie nazywany Antychrystem w Europie. To jest też w internecie. Drzwi otwarte ale wszystko nie może się mieszać. Wystarczy jedno USA. Nie potrzebne mi jest to samo w Europie. USA to jest tylko kolonia. ja nie mogę od koloni spodziewac sie niczego poważnego.boydtr1zecuxTrump jeździ, rozmawia i nic się nie posuwa do przodu. Ja nie widzę żadnych rezultatów. Z Kanada juz sie chyba dogadał przy pomocy Ivanki. Ivanka to jest rowniez mój wybór. Może bedzie można otworzyć drugą Syberię w Kanadzie. Ja nie wiem. Do pierwszej Syberii ja nie mogę wziąść wszystkich czarnych z USA. Jakieś ładne czarne dziewczyny.

maxresdefault (1)

To tak. Ale czarnych chłopaków nie wezmę. To jest moja bardzo wazna informacja dla Trumpa. Ja wezmę sto milionów ludzi z USA. Nie wycofuje się z tego. Ja sie jeszcze z niczego nie wycofalem, co wczesniej powiedziałem. Tak to musicie wszyscy traktować.tumblr_nnj3f8i5r21tu1h3wo7_500Czarni na Syberii nie wytrzymają. Tam będą niskie temperatury. Ja mogę wziąść Norwegów, nawet wszystkich. Szwedów i Duńczyków też wezmę. Oni tutaj w Europie juz nie moga wytrzymać. Robi sie ciepło. Ja widzę, że oni się źle czują. Jakies maja pretensje do Trumpa. Trump jest pod ochroną Boga. Jeszcze. Ale jak długo jeszcze?tumblr_lz8m1m1ifv1qerbf5o1_500Ja myślę, że przez wzgląd na Ivankę Bóg mu da ochrone do  końca świata. Potem to już bedzie zalezało od tego gdzie Trump bedzie. Koniec swiata może byc w Europie a Tramp może być w USA i tam moze nie byc tego konca świata zwierząt.girl-crying-316821Trump posród zwierząt to jest niebezpieczne. Ja go ostrzegam juz teraz. Trzeba się śpieszyć. To wszystko idzie zbyt wolno. Na Syberii czarni nie wytrzymają. To nie jest obóz smierci. To jest obóz pracy. Praca czyni wolnym. To jest prawda.maxresdefault-3Hitler to napisal ale również nie rozumiał tego. Hitler byl tylko prostym chamem ze wsi austriackiej. W tym obozie pracy na Syberii ludzie będą pracowali podobnie jak w Raju a może więcej. Tam bedzie klasyfikacja. Tam będą klasy społeczne. W momencie wejścia do klasy szlacheckiej będzie prawo do wyjscia z piekla, po wyroku sądu w piekle. Liczy się wartość ich pracy a nie czas przebywania na Syberii. Ja już, w tej chwili, widzę ten fantastyczny rozwój Wielkiego Księstwa Syberii.

angelina jolie golden globes 2012 makeup atelier versace 3angelina-jolie-photos-in-red-dress-15fa39cdaf2ecc5d3bba10995f633b6773

Seweryn lubi Eltona Johna. Ten piosenkarz tam bedzie z Sewerynem. Będzie tam specjalnie poslany na spotkanie z Wielkim Księciem Syberii. Elton nawet przygotował piosenkę. Może jakaś Rosjanka  go bedzie chciała.  Poslemy tam innych gejów. Poslemy tam kobiety z islamu, które sie tutaj w Europie wstydzą rozebrać.

Przed gejami sie rozbiorą. Geje tez sie rozbiorą na rozkaz Wielkiego Księcia. Zobaczymy co sie będzie działo. Ja bym od razu zareagował ale ja nie jestem gejem. W Belfaście pracowałem razem z czarnymi chłopakami z Afryki. Była tam tez czarna dziewczyna z RPA. Chciałem z nia coś zacząć ale czarni byli szybsi niż ja.54012f97c10afe5b6db4910671df8176Musialbym mieć czarne niewolnice jak w USA kiedys i wtedy nie ma problemu. Niestety czasy sie zmieniły. Czarny chlopak z Nigerii powiedział mi ważna informację i ja to sobie zapamiętałem na całe życie. On się chcial przede mna pochwalić. On się chciał pochwalic przed Bogiem, który jest białym człowiekiem z Centrum Europy. Biała dziewczyna nigdy nie odejdzie od czarnego chlopaka.

38b1facf39862c546e55ff9934b8d8ae "Moneyball" Japan Premiereangelina-jolie-photos-in-red-dress-8

Poczułem cos nieprzyjemnego. Jakiś nieprzyjemny zapach, czy coś w tym rodzaju. Nie wiem, co to było. Na Syberię ci chłopcy czarni nie pojadą, bo zimno. Mieszanie ras zrobimy ale w Afryce. Ludzie biali tutaj źle się czują w towarzystwie ludzi z Afryki. Oczyścimy ten system.danuta-szaflarska-2To, co juz sie wymieszało to musi zostać. Ale ja tutaj nie chce tego, co jest w USA. Ja życzę prezydentowi Trampowi, żeby się pośpieszył. W przeciwnym razie zaczniemy w Europie wcześniej. W USA zacznie sie panika. Przejmą władzę ci, którzy są przeciwko Trampowi. Może bedzie czarny prezydent. Ja nie wiem.large

Czarni z Europy pojada do USA i ja nie będę miał problemu. Ja wtedy wezme wszystkich białych uciekinierów z USA. Część od razu pojedzie na Syberię. Ja bym nie chciał w tej grupie widzieć Donalda.3d2be14c00000578-4220274-image-a-44_1487008633290Z Ivanką nie będzie problemu. Ja ja wezmę do Leningradu. Ona ma imie rosyjskie.  Angelina płacze. W nowym systemie Angelina nie bedzie płakać. W tym nowym systemie Angelina będzie się śmiać, spiewać i tańczyć w jakimś nowym filmie. Życie to jest film. Angelina będzie miała wielką rodzinę i nie bedzie plakała.

large-1

To bedzie zupełnie inny film. Ja mam nadzieję, że w tej wielkiej rodzinie będzie również USA. To jest kolonia Europy i tam zwierzeta zrobiły makabryczny bałagan. To wszystko promieniuje jak zaraza do Europy.b363e6585d68971c55de0bf015ea3e99

Geje się żenią i wychodzą za mąż. Nie wiadomo kto jest kim. Demokracja. Nie chcieli Królestwa Angli i teraz siedza w wielkim gównie. Ja ich wyciagnę z tego gówna ale musza się spieszyć. Wiosna juz nadchodzi. Tramp jeździ ale ja nie widzę efektów. Demokracja. Prezydent USA.

"The Tree of Life" Los Angeles Premiere - Arrivals Angelina-Jolie-Long-Hairstyle-Red-Curls

Co on ma robić? On ma nic nie robić. On ma sie zgadzac na propozycje gejów i innych chorych. To jest pieklo. Tramp chce sam walczyc z pieklem. Ja mu tego nie radzę robić. Ja jestem Bogiem i ja to będe robił sam z pomocą Ivanki.ivanka-facebook-jpg-size-custom-crop-885x650-1Bez Ivanki ja Donalda nie widzę, chociaz on jest wyższy od innych. Jest wyzszy ale tylko wzrostem. Tak mówił Napoleon do jednego ze swoich generałów. Ja się jeszcze nie zdążyłem rozwieść z moja drugą żoną Moniką a już dostałem od niej informację. Czarny chłopak nalega żeby poszła z nim do łóżka.

Angelina-Jolie-Makeup-Foundation-1 angelina-jolie-in-hot-black-bikini-201608-767926

To jest nastepna informacja z Belfastu i to jest informacja od Boga dla jego syna Boga Kalki. Ja wybieram mojego Króla w centrum Afryki. Ja rozwiążę w ten sposób wszystkie problemy w Europie i w Rosjii. Ja byłem w Nairobi w Kenii. Ja widziałem tam cos potwornego.

Angeline-Jolie-Copy2a8a7e4ea1eaf8f53549364f9d155d77

Tłumy ludzi na ulicach. Nie wiem, co tam sie dzieje. Ja jestem ich białym Bogiem. Ja im wszystkim dam pracę w całej Afryce. System kapitalistyczny tego nie może zrobić. KERKG to jest zupełnie inny system. Sterowanie odbywa sie z jednego miejsca. Tam bedzie firma Boga – LBD. Wszyscy będą pracowali.

Ci co nic nie potrafia robić dostaną łopaty. Tak jak ludzie u Hitlera. Oni nie bedą szli z tymi łopatami na Rosję. Oni będą mieli prace w Afryce. Przekopiemy cała Afrykę. Może znajdziemy złoto.

"Moneyball" Japan Premiere Angelina-Jolie-Long-Hairstyle-Soft-Waves-with-Side-Part

Ja tam wyślę trochę białych chłopaków z Europy i niech tam tańczą pomiędzy tymi czarnymi dziewczynami z łopatami. Wszystko jest Boga. Nie ma własności prywatnej.  Nie ma pieniedzy w Afryce. Nie ma kapitalizmu. Nie ma przeciwników systemu. Kto sie może oprzeć Bogu, który rzadzi całym swiatem? Tylko diabel. Dla tych bedzie miejsce na Syberii. Temperature na Syberii przygotujemy wczesniej – 20 stopni celsjusza.

1b6e4e85ff19ab518665d50982ad77f713164316_965781586851408_1884495097919906570_n15972503_368554906851643_2888567118647797230_o13220915_965781583518075_875185464838460782_n (1)11042985_406378382865010_6413509472013480729_n1f87843AAEAAQAAAAAAAAkwAAAAJDJjYjM5MjdlLWJlNjktNGY1ZS04NTQxLTU5NzI0NWQ5NDJlNgPiłka nożna to jest piękna gra. My też zagramy i spróbujemy wygrac. To bedzie metoda polska grzy w piłkę nożną. Kiedys grał w reprezentacji Polski Andrzej Szarmach. On nie grał. On strzelał bramki. On czekał na podanie i wtedy strzelal. Ludzie sie denerwowali, że on nie biega jak inni.

Potem on grał we Francji. To było jeszcze w okresie komunizmu. Komunisci nic nie zrobili ale biegali. Michał Zasada lubi te maratony. Ja nigdy nie biegałem. W szkole wojskowej kazali mi biegać na trzy kilometry.Angela-Merkel.jpgJa zszedłem z bieżni. Porucznik mówi do mnie – Jeszcze raz bedziesz biegał. Ja powiedziałem chyba wtedy – Nie juz nie będę biegał. Zwolniłem się ze szkoly wojskowej. Ja wtedy palilem papierosy. Teraz nie palę i nie biegam. Ja mogę popływac na basenie w Wiedniu kilka kilometrów.

Ja nie lubie tego szablonu komunistycznego. Wszyscy maja robic to samo czyli nic nie robic. Tylko biegac. Tak biegali aż się zmeczyli i upadli razem z komunizmem. Lenin już tego nie widział. Umarł wczesniej. My zrobimy to samo co robil trener w piłce noznej. My wpuscimy na boisko nowych zawodników. To będą królowe i królowie. Kobiety też grają w pilkę. W USA na boisko ja wpuszczę Ivankę. Ona nic nie bedzie robiła.

Ludzie będą na nią patrzyli. Na nią można popatrzeć. Ona będzie czekala na podanie piłki ode mnie. Ja będę podawał piłkę do Ivanki a nie jej ojciec. Ona czeka i nie gra. Jej gra moze grozić kontuzją. Wszystkie ataki przyjmuje Donald Tramp.acedc1010b69ed2306c8994082b4cffbI tak bedzie do czasu aż przygotujemy atak. Musimy zbudować bardzo szybko i bardzo szybką kolej na Syberię. Musimy zbudowac fabryki gotowych elementów. Tam bedzie dwiescie milionów ludzi. Muszą mieć hotele i hostele i miejsca pracy. To wszystko trzeba zaprojektowac i przygotować.1b6e4e85ff19ab518665d50982ad77f7Muszę mieć informacje o wszystkich ludziach. Musze wiedziec dla kogo przygotowac miejsca pracy w Raju a dla kogo przygotowac miejsca pracy na Syberii. Te dane musza byc wprowadzone do komputera.israel-netanyahu-543Dane od policji, od braci sióstr zakonnych, z agencj pracy, od lekarzy i z innych możliwych źródeł. Tylko wtedy mozemy ustawić w odpowiedni sposob graczy na tym boisku i spróbowac wygrać mecz. Kogo postawic w ataku.

Kogo postawic w obronie. Kto ma byc w linii pomocy. Bramkarzem bedzie Donald na razie. Jezeli amerykanie mu strzelą bramkę to pewnie będzie musiał oddać te pozycję komus innemu. Ale ja nie sądzę, żeby coś takiego nastapilo.1423427208835827Tramp zostal wybrany przez Boga i dany do mojej druzyny.  W tej chwili jest pod ochrona Boga. Musi grać tak jak ja chcę, bo może stracić ochronę jak Jezus przegrał. Jezus był mlody i dlatego przegrał ten mecz. Jezus mógł grac ale w drużynie młodzieżowej. Na tym boisku graja juz tylko dorośli, w kwiecie wieku. Tacy jak Donald Tramp.028248_r2_620Wszystkie istniejace jednostki produkcyjne musimy przeanalizowac i przygotowac do zmian. Potrzebne będą do tego czytniki kart ID i kamery oraz inne rzeczy. Potrzebne będą obliczenia wartosci pracy w zaleznosci od współczynnika trudnosci, czasu pracy. Wartosci produktu w zaleznosci od ilości ludzi, którzy to potrzebują i w zalęznosci od innych współczynników.ivanka-trump-03Oceny będą potrzebne kiedy juz zaczniemy działać jako KERKG. Na początku wszystko ma charakter religijny. Ja będę tak jak Jan Paweł jeździł wszedzie ale to nie bedzie mialo żadnego znaczenia. Wiernych wiecej nie bedzie. Gejów tez nie bedzie mniej. Będą się żenić.

Mnie to nie bedzie obchodziło. Jan Paweł tez sie tym nie przejmowal. Wszystko ma mieć charakter religijny. Tak to trzeba przedstawic w telewizji i we wszystkich srodkach masowego przekazu.1300269Jeżeli ktos to zacznie przedstawiac inaczej trzeba go zamknać w więzieniu a potem poslemy go na Syberię. Nie moze byc paniki. Ja na stadionie nie będę mówil tej frazy, że jest koniec kapitalizmu i demokracji. Koniec swiata. Tego nie mozna powiedzieć, bo bedzie panika. Ja powiem tylko o przejeciu władzy nad religią.

To moze byc przedstawione jak próba zjednoczenia kościolów i religii na świecie. Wyjście z piekla. Wyjscie ze swiata zwierząt. Oczywiscie z tego gówna nie wyjdziemy jezeli nie zmienimy systemu i nie usuniemy pieniędzy.188e32238f16bb9becea0f657c891650Na poczatek jednak nie wolno nic o tym mówic. Ja jestem Bogiem przyslanym na Ziemię. Nikt tego nie bierze poważnie. Ludzie sie smieja ze mnie jak z Trampa. My spokojnie razem z Donaldem i z innymi to wszystko przygotowujemy. Nie ma paniki. Zwierzeta patrzą na Ivankę jak krasnoludki na kopciuszka. Wszystko gra.

Z estrady idzie rocjk and roll. Wszyscy tańczą i cieszą się Jezus wraca i wszystko akceptuje. Tak im sie wydaje. Geje chodzą uspokojeni. Na stadionie choinka ale juz z gwiazdą Dawida. Król Dawid grał na harfie. Ja grałem na gitarze. Może zaspiewam ale nie teraz. Dopiero jak zaczniemy KERKG. Teraz nie ma sie jeszcze z czego cieszyć.6380977-lech-walesa-900-647Wszyscy musza mi pomóc albo odejdę jak Jezus. Na stadionie przedstawienie. Koronacja. Bóg sie narodzil. Łózeczko Jezusa puste, bo juz jest dorosły. Królowie troche inni, bo są również królowe. Kobiety. Emancypacja. Przedstawienie to przypomina mi Wojciecha Jaruzelskiego. Stan wojenny nie był potrzebny ale trzeba było zrobić przedstawienie dla całego świata. Wszyscy musza mi pomóc. EU musi mi pomóc.

Chodzi o fabryki i kolej na Syberię oraz inne ewentualne rzeczy. Ja nie mam pieniędzy. Dopiero kiedy wszystko bedzie gotowe nastapi oficjalne przejecie władzy. Ja przejmę władzę cywilną. Przejmą władze królowe i królowie, książęta i inni.images-3

Zakon Rycerzy Krzyza i Miecza zacznie dzialac ale nie tak oficjalnie jak SS u Hitlera. Jeżeli to nie będzie gotowe wszystko to znaczy, że ja przegrałem i ja dalej nie gram. Odchodzę jak Jezus Chrystus dwa tysiące lat wczesniej.  i-am-kalki-the-golden-book-kalki-character-model-sheet-vimanika-comicsUwazam, że to jest bardzo dobre rozwiązanie. Innego ja nie widzę w tej chwili. Ja czekam na decyzję o przyjeciu projektu. Nie będę czekał długo. W Prtugalii już się robi ciepło. Rzucę to wszystrtko i juz do tego nie wrócę. Nawet nie bedzie wiadomo gdzie jestem. Tak jak Jezus. Nie wiadomo gdzie on poszedł. Może do nieba a może gdzie indziej. 

Troll-A-gets-new-compressors.jpg

To sa dwa równoległe światy. W Norwegii Anders wychodzi na ulicę i zabija wszystko co widzi. Nie wie dlaczego to wszystko sie stało. Płacze w sądzie. Ja to spróbuję wyjasnić. Wczesniej tego nie rozumiałem ale teraz po tym wszystkim, co sie stało w Kirgistanie, Mariupol na Ukrainie, Syria, Włochy… ja to chyba rozumiem już na koniec.VUFcQlP.pngJa dostałem pracę w biurze projektów w Norwegii. Oni jakos od poczatku nieładnie mnie potraktowali. Tam pracuje bardzo wielu emigrantów nie tylko z Europy. Ja jestem bardzo dobrym inżynierem i to wiedzą w Polsce, w Chełmie.mariupolOstatecznie Norwegowie skierowali mnie do pracowni konstrukcyjnej i tam dali mi zadanie bardzo proste. Znowu potraktowali mnie źle. Obliczanie srodków ciężkości.

 2aa28a2500000578-0-image-a-72_1437176984865Kierownik tej pracowni zaproponował metodę obliczenia uproszczoną. Ja obliczyłem wszystko dwiema metodami i wyszły różnice dość duże. Metoda dokładna dała wyniki dokladne. Ten Norweg grzecznie mi podziekował za pracę i mnie zwolnił. Nie chciał mnie. Nie chciał dobrego inżyniera. Agenci, którzy mi te pracę znaleźli byli bardzo zdenerwowani. Ostatecznie mi zapłacili. Ta informacja o bardzo nieprzyjemnym potraktowaniu mnie w skandynawii trafia do templariuszy skandynawskich ale na tym drugim swiecie umarłych. Oni tam myślą, analizują wszystko. To sa ludzie Jezusa. To sa ludzie Boga. Oni decydują, że w Norwegii dzieje się coś zlego. Norwegia jest przeciw Bogu. Co mozna zrobic. Mozna zrobic wyprawę krzyżową do Norwegii. Templariusze nie zwracaja uwagi. To sa ludzie Boga. Zabijaja wszystkich. Podobnie to robia jak Bog. Podobnie robił to Hitler.ivanka-trump-03Umieraja winni i umieraja niewinni. Anders ubiera płaszcz templariusza i to jest pokazane na zdjęciach. Anders w sądzie mowi to, co ja jako Bóg widziałem w tym biurze projektów. Emigranci z południowej Azji zostają a mnie ten idiota norweski zwalnia.ukraine-mariupol_0Anders mowi, że nie podobają mu się emigranci i inne rzeczy w Norwegii. Anders jest bez watpliwosci posłańcem tych templariuszy ze świata umarłych. Posłaniec Boga. Anders jest w szoku i mysli, ze jest Bogiem. On musi sie uspokoić i to zrozumieć, co sie stało.tolfnifInna sprawa. To dotyczy Ukrainy i tego, co sie tam dzieje w rejonie Mariupola. Ja nie bedę opowiadał calej historii. Ja poznałem dziewczyne z tego wlasnie miasta. Ja tam pojechalem do niej a potem ona przyjechała do mnie na wyspe Isle of Man.slave-leia-bikini-13Ja chciałem się z nią ożenić. Ona mi ostatecznie uciekła. Wzięła moja karte do bankomatu i wyciągnęła z mojego konta połowę pieniędzy i wyjechała. Ta dziewczyna chodzi do cerkwi i śpiewa nawet w cerkwi, w chórze. Po pracy uczylem ja jeździć i rozbiła mi samochód slużbowy ale to wszystko dla mnie nie miało znaczenia.

 

 

Ona wyjechała a ja zostałem i nie chodzilem do pracy. Ja piłem alkohol calymi dniami i oglądałem bez przerw film rosyjski Riazanowa, który jest na zdjęciach. Czasami plakałem.

 transferir-3

Chciałem być w Rosji. Po jakims czasie, chyba po roku czasu, ja pojechałem do Moskwy. Posłałem tej dziewczynie pieniądze i prosiłem o spotkanie w Moskwie. Nie przyjechała. Napisała mi jakieś brzydkie teksty. Bardzo niegrzecznie potraktowała Boga. Ona miała paszport ukraiński ale w tym paszporcie było obywatelstwo rosyjskie. My założymy naszą partie rosyjską. Informacja o tym, co się stało musiała pójść w kierunku Boga. Co sie teraz dzieje. Wojna w rejonie Mariupola, która nie może się zakończyć. Zakończy się, kiedy ja obejme władzę na Ziemi. Podobna historia jest w Syrii. Ja już o tym pisałem.2be7949600de1124b35f68136155f841Chodziło o tego Araba z Syrii. Ukrainę oczyscimy z tych ludzi, którzy są ciągle zwierzetami. Pojada na Syberię. Bez rasizmu. Niezaleznie od narodowosci i wyznania religijnego. Pojada wszyscy do piekła. p105-1.jpg

Wielki Książę Putin bedzie mi pomagał w Rosji i w tych wszystkich republikach radzieckich. Oczyscimy Europę. Oczyscimy Azję. W Kirgistanie byłem przez jakis czas na ulicy. Jakis młody człowiek ukradł mi moją walizkę z dokumentami i wszystkimi dyplomami z Polski. Po moim wyjeździe bunt w stolicy kirgistanu. Zabito około dwiescie ludzi. Obalenie prezydenta Kirgistanu. Przyjeżdżam do Wenecji. Nie chca mi dac miejsca do spania. Jestem na ulicy. W piątym dniu mojego pobytu trzęsienie ziemi w rejonie Rzymu. Czy to jest przypadek. Nie. Zwierzeta tego jeszcze nie rozumieją. Nie wolno im tego tłumaczyć, bo rozpoczna się samobójstwa i ucieczka do swiata umarłych. W KERKG to bedzie raj i ludzie nie bedą chcieli umierać. Na Syberii bedzie lepiej niz jest teraz w Europie i w Rosji. Z piekła bedzie można wrócić do Raju. Nikt nie bedzie chciał umierać. I to jest celem KERKG.

Chełm to jest miasto Chrystusa w Polsce. Imię Chrystusa. To miasto oczyscimy od tych złych komunistów, którzy jak węże w ogrodzie Boga namawiali Adama do grzechu.i-am-kalki-the-golden-book-kalki-character-model-sheet-vimanika-comicsAdam słuchał ale oficjalnie nie wystapil przeciwko Bogu, który jest jego ojcem. Dlatego Adam jest Wielkim Księciem Raju.

 

 

Seweryn wystapił przeciw jego ojcu i dlatego będzie Wielkim Ksieciem Piekła. Zbuntowany Anioł, którego Bóg kocha ale go kieruje do Piekła.7334372-3

Wielki Książę Syberii Seweryn. SS. Jak ludzie Hitlera. On jest gotowy do tej waznej funkcji. Komuniści go przygotowali. Komunista Krajanowski, pulkownik policji zwolniony z policji juz do niej nie wróci.e516f6821e2f161693a92f46171d2ae8Jest teraz, po cieżkiej chorobie, w piekle, ale w tym równoległym swiecie. Bunt komunistów w Chełmie. Pojada na Syberię. Niezaleznie od tego czy byli wczesniej moimi kolegami.mid_41031Pojedzie człowiek który nie chcial mi dac uprawnień do Architektury. Złożyłem skargę do ministra w Warszawie. Komuniści dali mu inne stanowisko. Dyrektor biura komunista projektów zwolnił mnie z pracy.

 

 

On umarł na raka mózgu. Nowy dyrektor Sabaranski powiedział – On go zabił. Tak powiedział o mnie. Tak powiedzial o Bogu.z18349333Q,Scena-z-filmu--Krzyzacy-.jpgOn pojedzie i  pojadą inni moi koledzy komuniści. Pojedzie dyrektor szkoły. Katolik. Bez rasizmu. Niezależnie od wyglądu i wyznania.POL_Luczkowskiego_Square_in_Chełm_(6).jpgKomunista nie może byc kolegą Boga. Są oczywiscie wyjatki i ci ludzie otrzymaja tytuły szlacheckie.Ci ludzie nie należą do tej bandy komunistycznych psów, która poczuła się silna i nastepnie stanowiła trzon Solidarnosci. Te psy jadą na Syberie.Gmach_Dyrekcji_Kolei_w_Chełmie.JPGBez sadów. Te komunistyczne psy wyganiały żydow do Izraela w roku 1968. transferir-2

Nie będe ich truł, jak to robił Hitler albo jak to robią z psami w Moldawii i Rumunii.   Komuniści, ludzie, którzy mi pomogli otrzymają inne nagrody.

350b24f9fde0fb4c648ff864faa67a84Ja nie chcę żadnej wojny w Korei. Tramp nie może sluchać nikogo w tej sprawie. Ci, co mu podpowiadają wojne będą wysłani na Syberię do Wielkiego Ksiecia Syberii Seweryna.14718792_871341093001226_1329551476340762444_nOn lubi takie omylne podpowiedzi. Ktos komus żle podpowie a potem człowiek jedzie na Syberię. Pojadą wszyscy, ktorych wymieniłem wcześniej. Syberia będzie miała połączenie z Ameryką i USA. Bardzo szybka kolej Syberia – Alaska – Kanada – USA.16508542_945051845630150_6658932936917527944_nKorea Północna i Południowa bedą połączone. Królową Korei bedzie dziewczyna, którą ja uczyłem jezyka angielskiego w Kirgistanie. Ona w tej chwili ma 18 lat. Wojna w Syrii to jest inna sprawa.14642369_871276319674370_8019110813837809008_nMlody student, z Syrii, w stolicy Słowacji zbliżył sie do mojej dziewczyny. Ja się z Janiną ożeniłem ale to zaważyło na naszym wspólnym życiu. Za to powienin byc ukarany cały naród Syrii.13322107_797868813681788_4667257943525205416_n

Oni nie wierzą w Allaha. Te Syryjczyk wystapil przeciwko prawom Boga. Ten Syryjczyk wystapił przeciw Islamowi. Ten Syryjczyk wystapil przeciw religii Koranu. Rzecz oczywista, że dzieki niemu ja teraz robie projekt KERKG. Ale Hitler równiez pomógł Stalinowi dojść do Berlina.11196262_632166100252061_2885656670963500238_nPotem musiał uciekac do Argentyny. Hitler byl Bogiem a ten Syryjczyk jest niczym. Jest gownem. Syria dla mnie jest niczym. Tyle on zrobil dla Syrii. W USA demonstracje. Oni nie chcą rasizmu i nie chcą Trampa.15232262_899751413493527_4516834032211088606_nJa im mowię w tej chwili oficjalnie. Rasizmu nie bedzie. Na Syberie będą wysyłani wszyscy. Niezależnie od koloru skóry i wyznania religijnego. Królową USA będzie Ivanka. To jest imię rosyjskiego cara.maxresdefaultIwan Groźny. Dlatego Ivanka jest mi bliska. Ja będę carem Rosji. Nie można się zbliżyć bardziej do Ivanki, bo ona ma męża.rs_634x1024-151014133300-634-ivanka-trump-jl-101415Ja będę miał żonę Karolinę. Tak myślę. 13220915_965781583518075_875185464838460782_n

 

1300269Bracia Kaczyńscy dostają tytuły – Książę Prawa i Sprawiedliwości. Nie wiem gdzie jest Lech Kaczyński w tej chwili. Jest w drugim świecie.jaroslaw-kaczynski_24464373Moja nominacja jest ważna dla tamtego swiata. Jestem Bogiem. Wszyscy się tam spotkamy. Partia Prawo i Sprawiedliwosć bedzie teraz Klubem Prawa i Sprawiedliwosci.kaczynski-bedzie-premierem_24785810Nie będa mogli rządzic ale będa mogli dawać różne propozycje do rady królewskiej. Książę Jarosław będzie pomagał Wielkiemu Ksieciu Syberii Sewerynowi.6505474-jaroslaw-kaczynski-643-385Będą sądy w Raju i będą sądy w Piekle. Trzeba opracować nowe prawo Boga i nowa sprawiedliwość Boga. To, co jest w tej chwili mozna wyrzucić do smieci.z19090400Q,Angela-Merkel-i-Jaroslaw-Kaczynski-podczas-spotkan.jpgTen system przestaje istnieć. Sady w Raju będą wysyłać ludzi na Syberię. Sądy w Piekle będą zwalniac ludzi z Syberii.635899553534598921Adwokaci będą pracować bez pieniędzy. Wartość ich pracy bedzie uzalezniona od współczynnika trudnosci danej sprawy. Bedzie ważny czas pracy. Będzie ważna ocena wykonania pracy przez adwokata.7072349-jaroslaw-kaczynski-w-sztabie-900-528To będzie podobne do oceny skoku z trampoliny do wody na basenie. Podobnie bedzie oceniana praca sędziego. Adwokaci będą pracowali równeż w piekle. Ja wysyłam kilku już na początku na Syberię.rzadPieniedzy nie bedzie. Nie bedzie tego co pokazuje film Adwokat Diabła. To bedzie zupełnie cos nowego. Oni wszyscy w piekle będą adwokatami Boga. Zrobimy nowy film. Adwokat Boga.THE DEVIL'S ADVOCATE L-R: KEANU REEVES,  AL PACINOEkonomisci będą obliczali wartość pracy. Będą zespoły robocze (fabryki) i będą indywidualne osoby. 16239_devils_advocate-200Ekonomisci będą obliczali wartości tego, co wpływa do biblioteki. Balcerowicz dostanie tytuł księcia, jeżeli coś mi tutaj pokaże. Ekonomisci mieli prosta prać albo nie mieli pracy. Teraz będą mieli pracę trudną i bedzie tej pracy dużo. Złe obliczenie grozi skierowaniem sprawy do sądu. Z sadu albo sie wraca do Raju albo jedzie na Syberie._MG_6648.jpgBedzie szybka kolej. Moze być kara w zawieszeniu albo ostrzeżenie. Ludzie z banków będa pracowali teraz w bibliotece i beda obliczali to, co wchodzi i to co jest oddawane z biblioteki LBD.trat_filipa_pontinha_ftgutocosta_3144.jpgTam beda również pieniadze ale to bedzie do operacji zagranicznych potrzebne. W przyszłosci to bedzie inaczej rozwiązane.2011-worthersee-girls-54-9e60ddfTo jest początek. Reklamy. Będą ale prawdziwe. Podajemy w reklamie zalety produktu i ocene dana przez ludzi, którzy to używali.350b24f9fde0fb4c648ff864faa67a84.jpgZa popełnione błędy w reklamie trafia sie do sądu i na Syberie. Syberia bedzie miała połączenie z Europa i Ameryką (USA).

 

z19684741qImię Boga – W. Tę literę maja w Polsce dwa miasta Warszawa i Wrocław. W Niemczech to jest Wolfsburg. To było bardzo ważne miasto przed rozpoczęciem projektu KERKG w roku 2012.6380977-lech-walesa-900-647Te miasta tworza trójkąt na mapie. Waszyngton i Watykan to jest to, co odkrylem niedawno. Stolica USA i stolica religii katolickiej. Warszawa, Watykan, Waszyngton. To sa te miasta bardzo wazne w tym projekcie.2c00ab970ee911e051dfd6f0d9227e61981000W ten sposob imie Boga zostało przygotowane wcześniej. Te miasta powstały przed ponownym narodzeniem Jezusa. Nowe imie Jezusa. Skad ci ludzie wiedzieli, ze przyjdzie Bog i będzie nosił takie imię.5700591-byly-prezydent-lech-walesa-900-598Wałęsa pokazuje w senacie USA i w innych miejscach znak Boga, ktory juz sie urodził. Podwójna litera V. Tak się nazywa litera W w alfabecie angielskim.  Wielki Książę Stoczni Gdańskiej Lech nie wie tego, że ten znak znaczy imię Boga.028248_r2_620Kolumb na pomniku w Barcelonie również nie wiedział, że będzie odwrócony w kierunku litery W, w kierunku imienia Boga. Hotel z litera W zbudowano niedawno. Przyjechałem, zobaczyłem, zrozumiałem. Kolumb wiedział, ze pokazuje palcem na Amerykę ale nie wiedział, kto bedzie w tej Ameryce rządził. Teraz też jeszcze nie wie. Wielki Książę Stoczni Gdańskiej Lech ma w swoim nazwisku litere z imienia Boga. f63c3da64123f29e97b7b5ec63cfNosi na marynarce znak matki Boga, Królowa Polski. Lech ma w swoim imieniu litere z nazwiska Boga. Lech Wałęsa jest niewatpliwie posłańcem Boga. Takim posłańcem Boga był Lenin. Miastem Boga bedzie Leningrad.

 images

Bóg bedzie carem Rosji. W Polsce miastami Boga są również Lublin i Łódź i może inne ale to ma mniejsze znaczenie. Posłańcami Boga byli Napoleon i Hitler. Inni posłańcy Boga mieli do wykonania krótkie zadania. Wyjsć na ulice i strzelac do ludzi.32125_l.jpgPojawiaja sie czasami posłańcy Allaha ale to jest już cos innego. Posłancem Boga byl również najwiekszy polski król Władysław Warneńczyk. Rok 1444. To jest ta liczba Boga 44. Tyle lat ja miałem w roku 2012.49420738.jpgTo było jak moje imię. WW ojciec Kolumba. Tutaj jest zwiazek Polski z USA. On otworzył drogę islamowi. Potem był w Portugalii. Ja jestem w Portugalii. Podobnie Hitler otworzył droge Stalinowi. ce93a42193f329e98787836e24692950

Wielką armię Hitler wysłał na Syberię. Zamach na Hitlera się nie udał. Hitler był posłańcem Boga. Posłancem Boga był Władysław Gomułka. Jego pseudonim to imię Boga – Wiesław. wladyslaw_gomulka_na_trybunie

Komunisci go wypuscili z więzienia w roku 1949. Rok ponownego narodzenia sie Niemiec. Adenauer nakłada płaszcz krzyzacki. Tego nie potrzeba wyjaśniac. Narodziny Boga. Musimy wprowadzić system bez pieniedzy KERKG. Ja jestem Bogiem i ja mam ten system wprowadzic. Nie będzie pieniedzy za które apostołowie sprzedali Jezusa. Nie bedzie pieniedzy za które polacy sprzedawali żydów do polskich obozów smierci. Film polski – Zakazane Piosenki.i-am-kalki-the-golden-book-kalki-character-model-sheet-vimanika-comicsJa wyznaczam dla Donalda Trampa zadanie.Donald musi pomóc Polsce. Donald musi pomóc w koronacji mojej i jego córki oraz w pozostałych koronacji. Sytuacja w USA i demonstracje przeciwko niemu to jest to, co Bóg robi. Bedzie koronacja i wszystko bedzie dobrze. Musi być to, co ja chcę. Donald to musi zrozumiec i nie pytac się Rosji, Niemiec i Francji.774e1e1ca0aa2983bcbe9fa294d96597Wszyscy teraz patrzą na jego decyzję. Donald Tramp ma robic to, co ja mówię. Ja jestem Bogiem i jestem pod ochrone wszechświata. Donald musi znac swoją rolę w tej grze. Scena tego teatru jest cały świat. Ja mam role Boga. Ja jestem rezyserem tego przedstawienia. My to wszystko odegramy i wygramy. Tylko spokojnie. Bez nerwów.

 

Z tymi aktorami ja tej sztuki nie wyreżyseruję. Scena na stadionie nie przygotowana. Ja sie nie zgadzam na takich aktorów. To muszą byc ludzie młodzi, którzy czują rock end roll. To jest jakaś pomyłka.15972503_368554906851643_2888567118647797230_o-1Musza nastapic zmiany w radzie krolewskiej w Polsce i w innych krajach Europy. Ja nic nie zrobię nic. Kaczyński musi wyznaczyć kogos innego. Tramp musi coś zrozumieć. On nie rozumie jak sie do niego mówi po polsku.wp_zel_jaroslaw_kaczynski_usmiech_388

On nie rozumie swojej roli w tej sztuce, która ja napisałem. On nie powinien jeździć i rozmawiać z Francją, Niemcami i Rosją. Tramp powinien robić to, co ja mówię. On to czyta na Twitter i sam pisze. Nie rozumie po polsku to ju z czas sie uczyc. Ten jezyk będzie potrzebny.Wszyscy będą się uczyć polskiego. Tramp nie rozumie roli, która mu dał Bóg i pokazuje w Izraelu jaki on jest ważny dla tego kraju. To ja jestem ważny. Ja jestem synem Boga. Ja jestem Bogiem.donald-trump

Tramp jest tylko aktorem. Tramp jest do tego na Ziemi, zeby grac w moim teatrze. Jezeli będzie źle grał to go zastapi Hilary. Co tam sie dzieje w USA? Tak dalej nie może być! Tramp musi poznać swoją role w tym teatrze.

1b6e4e85ff19ab518665d50982ad77f7

Ja bardzo lubie Kraków. Ja tam budowałem supermarket Billa. Krakowiacy dali mi role kierownika budowy. Teraz oni moga dać rolę dla Trampa. On musi poznac swoja rolę. On bedzie miał rolę w przedstawieniu Wesele Wyspiańskiego (W,W) i reżyserem chyba byl Andrzej Wajda (W).andrzej-wajda1Lubię jego filmy. Tramp zagra chama w tym przedstawieniu. On nie rozumie po polsku, a wiec musi mu ktoś to przetlumaczyć. co będzie mówił do niego inny aktor z Krakowa.

transferir

Miałeś, chamie, złoty róg, miałeś, chamie, czapkę z piór: czapkę wicher niesie, róg huka po lesie, ostał ci się ino sznur, ostał ci się ino sznur. wesele__wyspianskiego

Trzeba Trampowi to tak przetłumaczyc, zeby on zrozumiał, co sie dzieje dookoła niego. Musi zrozumiec swoja role na Ziemi. Ja dzisiaj rano cos zrozumiałem bardzo ważnego Tramp mi jakos nie pasował do tego mojego teatru.

13220915_965781583518075_875185464838460782_n

Przede wszystkim nie pasował mi jego wzrost. Ja lubie wysokie ale kobiety. Mi sie podobała jego córka. Bardzo mi sie podoba jego córka. Wydawało mi się, że Bóg sie pomylił. Myslałem, ze to Hilary bedzie wybrana do współpracy ze mną. Obama dobrze rozumiał jego rolę. Dzisiaj rano zrozumiałem.

transferir-1

Bóg nie moze sie mylić. Bóg sie nie myli. Ja sie równiez nie pomyliłem. Królem USA będzie….. Tramp. Królowa USA bedzie Ivanka Tramp.nordstrom_hits_back_after_white-d15f10494a99bef85654726cf35b0dc6

Aż mi się przyjemniej zrobiło. Słońce zaczęło świecić. Humor mi sie od razu poprawił. Ivanka bedzie królową. Donald bedzie ksieciem w radzie królewskiej. Senat jest niepotrzebny. Oni nie rozumieja po polsku i nie chcą sie uczyc. Wałęsa tam z nimi rozmawiał ale oni nic nie rozumieli. Mówił jak do chińczyków. Uśmiechali sie tylko.028248_r2_620

Teraz mamy system, w ktorym nic nie mozna zmienić, jezeli pozostawimy tych chińczyków w senacie amerykanskim. System, który jest przeciw Bogu. Zwierzeta rysuja swastyki i robią, co chcą. Tramp musi sie zgadzać i niedługo bedzie musial się zgodzić na dodatkowe żądania gejów. Niedługo go zgwałcą. Tak jak zgwałcili Obamę.z19684741Q.jpg

Ivanka musi byc królowa i to szybko. Ja jej będę pomagał. Teatr na stadionie 14 lutego ten sam tylko dwie role sie zmieniły. Donald niesie korone dla Ivanki. Ja nakładam korone na głowę Ivanki. Od razu czuję się przyjemniej. To jest właśnie to! Królowa Angli Elzbieta, królowa Francji Aleksandra, Królowa USA Ivanka.

Moge pracować w tym towarzystwie. Żadna z nich nie może byc gejem. Żadna z nich mnie nie zgwałci. Jezeli scena w Warszawie nie bedzie gotowa ja wezme inna pracę w Holandii. Muszę się nauczyc tego języka lepiej.

article-2330919-19feaad5000005dc-943_634x782

Musze pojechac tam, bo przez telefon nic nie załatwię. Jest pod kontrolą. Ja rozumiem, że oni chcą zebym miał inna pracę. Ale ja tego nie moge akceptować. Przygotowanie sceny w Warszawie. To jest proste zadanie. Nie bedzie wykonane. Czy bedą wykonane inne zadania w Polsce, które ja im dam. Nie będą. Ja przegram jak Jezus. Ja nie chcę tego!!!


  • RSS